MĀJAS LAPAS NOTEIKUMI

Pārdevējs – SIA “OpenMity”, Reģ. Nr.: 40103992779; juridiskā un faktiskā adrese: Ūbeļu iela 13-104, Ādaži, Ādažu nov., LV-2164; tālrunis: +371 26598615; e-pasts: info@openmity.com.

Lietotājs – Mājas lapas apmeklētājs. Ievērībai: lietot openmity.lv vietni vari tikai no 18 gadu vecuma.

Mājas lapa – Pārdevēja mājas lapa www.openmity.lv.

Ienākot Mājas lapā, Lietotājs piekrīt mājas lapas noteikumiem. Pretējā gadījumā, Mājas lapas lietošana nav atļauta.

  1. Pārdevēja tiesības un pienākumi
    • Pārdevējs patur tiesības jebkurā mirklī mainīt Mājas lapas saturu, atsevišķi par to neziņojot.
    • Pārdevējs patur tiesības bloķēt Mājas lapu atsevišķiem lietotājiem, lai ievērotu likumdošanas prasības, kā arī citu Lietotāju tiesības.
    • Pārdevējs patur tiesības jebkurā mirklī bloķēt Mājas lapu.
  1. Lietotāja tiesības un pienākumi
    • Lietotājiem ir pienākums ievētos mājas lapas noteikumus.
    • Lietotājiem aizliegts Mājas lapā ievietot vai izplatīt jebkādus vīrusus vai citas kaitnieciskas programmas.
  1. Intelektuālais īpašums
    • Visa Mājas lapā izvietotā informācija (ieskaitot tekstus, bildes un failus) ir Pārdevēja īpašums.
    • Mājas lapā izvietoto saturu aizliegts publicēt, izplatīt vai pavairot komerciāliem nolūkiem.
  1. Juridiskie jautājumi
    • Visi šajos noteikumos parādītie juridiskie jautājumi tiek izvērtēji, balstoties uz Latvijas Republikas likumdošanu.
  2. Atteikuma tiesības
Atteikties no iegādātās preces var 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Nododot atpakaļ preci, tai jābūt nelietotai, oriģinālajā un nesabojātajā iepakojumā ar marķējumiem. Pircējs ir atbildīgs par preces saglabāšanu tādā stāvoklī, kādā tā tika saņemta, proti, precei ir jābūt bez tabakas, parfīma vai citām smaržām, kā arī bez kosmētikas un citiem traipiem, šķiedrām.
6. Pasūtījums, izmaiņas tajā un atcelšana 
  • Pasūtot preces, pirkumu groza sadaļā "Tavs pasūtījums" jānorāda saņēmēja vārds un uzvārds, e-pasta adrese, kā arī mobilā tālruņa numurs – adresētai piegādei ar kurjeru, uz Omniva pakomātu

    Par pirkumu jāsamaksā atbilstoši izvēlētajam maksājuma veidam: ar maksājuma karti, internetbankā vai ar PayPal starpniecību.
  • Pasūtījuma informāciju redzēsi uzreiz pēc maksājuma pabeigšanas – mājaslapā un minūtes laikā pasūtījuma apstiprinājumu saņemsi arī norādītajā e-pastā.
    Ja e-pastā pasūtījuma apstiprinājums nav redzams, ieskaties reklāmvēstuļu un mēstuļu mapē, bet ja tur pasūtījuma informācijas arī nav, sazinies ar Klientu servisu, lai pārbaudītu, vai e-pasta adrese norādīta pareizi.

    Par izmaiņām pasūtījumā vai tā atcelšanu informē Klientu servisu pēc iespējas ātrāk, pirms sūtījums ir izsniegts piegādei, zvanot +371 26598615. Darbdienā pēc plkst. 18.00 vai brīvdienās par atcelšanu raksti e-pastā, norādot pasūtījuma numuru.
    Pēc sūtījuma izsniegšanas piegādei nekavējoties informē Klientu servisu, ja vēlies atcelt pasūtījumu. Ja tas ir ceļā, saņēmējam sūtījuma piegāde jāatsaka arī kurjeram, saņemot zvanu par piegādi, vai sūtījums jāatstāj neizņemts tam paredzētajā izsniegšanas vietā – pakomātā, pasta nodaļā.

    Pasūtījuma atcelšana tiek veikta uzreiz, ja tā ir pieteikta pirms sūtījuma izsniegšanas piegādei, vai pēc sūtījuma saņemšanas atpakaļ no pārvadātāja, ja pasūtījums tika atcelts sūtījuma piegādes laikā. Naudas atmaksa tiek veikta 3 dienu laikā no pasūtījuma atcelšanas brīža. Naudas atmaksa tiek veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu klients izmantoja darījumā.